Jautājumi
pašdiagnostikai/pašnovērtējumam
Tātad, lūk, 87 jautājumi,
uz kuriem Jums jāsniedz izvērtētas, pārdomātas un pamatotas atbildes. Esiet
iespējami atklāti paši ar sevi, jo tikai un vienīgi Jums ir zināmas patiesās
atbildes uz šiem jautājumiem, kā arī neviens cits izņemot Jūs pašu nespēs
novērtēt ieguvumu, kādu tās varētu sniegt.
1)
Cik dažādu
pārdošanas metožu un paņēmienu Jūs šobrīd pielietojat?
____ Vienu (1 punkts)
____ No viena līdz četriem (2 punkti) ____ Piecus un vairāk (3 punkti)
2)
Kādu skaitu
Jums jaunu pārdošanas paņēmienu esat izmantojuši pēdējo 12 mēnešu laikā?
____ Nevienu (0) ____
Vienu (1) ____ Divus līdz četrus(2) ____ Piecus un vairāk (4)
3)
Vai Jums ir
zināmi tie faktori, kas saskarsmē ar apkārtējo vidi kopumā nes rezultātus un
ietekmē Jūsu klientu skaita pieaugumu, kā arī nodrošina visu to preču (preču
līniju) noietu, kas Jums ir pieejami? Ja jā, tad cik tādus faktorus Jūs zināt?
____ Nevienu (0) ____
Dažus (1) ____ Lielāko vairumu (2) ____ Visus (4)
4)
Cik daudz
shēmu klientu skaita palielināšanai pēc rekomendācijām no tiem, kuri jau ar
jums ir sadarbojušies, Jums ir? Turklāt, tādu sistēmu, kurām seko Jūsu
darbinieki darbā ar klientiem?
____ Nevienas (0) ____
Viena (1) ____ Viena līdz divas (2) ____ Sešas un vairāk (4)
5)
Kādā virzienā
attīstās Jūsu mārketinga stratēģija – taktiskajā vai stratēģiskajā?
____ Taktiskajā (0) ____
Stratēģiskajā (2)
6)
Vai Jūsu
biznesam piemīt spēcīga Unikāla Pārdošanas Pozīcija (UPP), kas labi zināma Jūsu
mērķa tirgū un pateicoties kurai Jūsu potenciālie klienti to asociē tieši ar
Jums un Jūsu piedāvāto preci (pakalpojumu) kā visvēlamāko risinājumu viņu
problēmām?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
7)
Vai Jums ir
zināms: a) cik preču (pakalpojumu) vidēji iegādājas Jūsu klients b) kāpēc
iznākumā viņi pārtrauc iegādi pie Jums?
____ Nezinu, ne vienu ne
otru (0) ____ Esmu informēts par vienu no punktiem (1) ____ Jā, esmu lietas
kursā par abiem (3)
8)
Vai Jums ir
izstrādāti iespējamie plāni, darbības virzieni un programmas, kas vērsti uz to,
lai maksimāli samazinātu to Klieņu skaitu, kas pārtrauc pie Jums iepirkties?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
9)
Vai Jums ir
detalizēta potenciālo un iespējamo klientu datu bāze: vārds un uzvārds,
kontaktinformācija, darījumu joma (kādas Jūsu preces viņi jau ir iegādājušies,
ko vēl nav iegādājušies), kā viņi pie Jums ir nonākuši, pēdējā viņu pirkuma
summa un tās apjoms, utt.?
____ Nē(0) ____ Daļēji
(1) ____ Jā, pilnībā (3)
10)
Vai Jūs
izmantojat uzskaites datus strādājot ar potenciālo/esošo klientu kategorijām,
turklāt izmantojot dažādus veidus atkarībā no Jūsu preču vai pakalpojumu
klāsta?
____ Nē (0) ____ Jā (3)
11)
Vai Jums ir
precīzi un droši zināms, no kurienes (kā, pateicoties kam utt.) pie Jums nonāk
visi (nu, vai vismaz lielākā daļa) Jūsu klienti un ienākumi, kā arī vai Jums ir
droši un precīzi zināms kā Jūs varat efektīvi palielināt to skaitu, kuri pie
Jums ierodas šādā veidā?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
12)
Vai Jums
zināmas iespējas, saskaņā ar kurām var vispārējā mērogā paplašināt Jūsu
biznesu, proti, kur tās meklējamas un kādā veidā īstenojamas?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
13)
Vai vismaz
25% no Jūsu pircējiem ir tie, kas ieradušies pēc Jūsu pastāvīgo klientu
ieteikumiem?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
14)
Vai šādu
klientu skaits laikam ejot samazinās vai palielinās?
____ Samazinās (0) ____
Palielinās (2)
15)
Vai Jums ir
pieejama rūpīgi izstrādāta sistēma, kurā aplūkot klientu atsauksmes un veiksmes
stāstus saistībā ar Jūsu preci (pakalpojumiem) ?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
16)
Ja atbildējāt
apstiprinoši uz iepriekšējo jautājumu, tad cik daudz klientu atsauksmju vai
veiksmes stāstu ir Jūsu rīcībā?
____ 1-5 (1) ____ 6-10
(2) ____ 11-20 (3) ____ 21 un vairāk (4)
17)
Vai Jūs
efektīvi izmantojat šīs atsauksmes un stāstus savā marketingā, reklāmas
materiālos un citur, lai veicinātu pārdošanu?
____ Nē (0) ____ Dažkārt
(1) ____ Protams, nepārtraukti (3)
18)
Vai Jūsu
rīcībā ir rekomendācijas, ko esat saņēmuši no ievērojamiem un Jūsu sfērā
panākumus guvušiem ļaudīm?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
19)
Cik daudz
tāda veida rekomendāciju ir Jūsu rīcībā?
____ Nevienas (0) ____
1-3 (1) ____ 4-9 (2) ____ 10 un vairāk (3)
20)
Vai Jums ir
izstrādāts veids kā uzkrāt šādas rekomendācijas no pazīstamiem cilvēkiem un vai
Jūs šo rezultātu pielietojat praksē?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
21)
Vai Jūs esat
noslēguši stratēģiskās alianses (partnerības) vienošanās ar citiem veiksmīgiem
uzņēmējiem un potenciāli veiksmīgām kompānijām, kuri patiesībā strādājot sniedz
ieguvumu Jums?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
22)
Ja jā, tad
cik šādu alianšu (partneru) šobrīd darbojas Jūsu biznesa labā?
____ Viena (1) ____ 2-5
(2) ____ 6-9 (3) ____ 10 un vairāk (4)
23)
Vai Jūs katru
ceturksni pievienojat savam mārketinga portfelim, dažādus materiālus ar
netiešas reklāmas raksturu (piemēram, rakstus un citas publikācijas kā par
Jums, tā citiem cilvēkiem)?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
24)
Ja jā, tad
cik tamlīdzīgu materiālu (vidēji) Jūs pievienojat katru ceturksni?
____ 1 (1) ____ 2-3 (2)
____ 4-9 (3) ____ 10 un vairāk (4)
25)
Vai Jūs
regulāri testējat dažādus elementus reklāmas materiālos (piemēram, reklāmas
tekstu virsrakstus, uzvedinošus piedāvājumus par prezentācijām, dažādus gan
telefoniskus, gan rakstiskus komunikācijas elementus utt.)?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
26)
Ja jā, tad
cik daudz šādu elementu (par kuriem tikko runājām) Jūs esat izmēģinājuši
pēdējos 12 mēnešos?
____ 1 (1) ____ 2-9 (2)
____ 10-20 (3) ____ 21 un vairāk (4)
27)
Vai Jums ir
izstrādāta līdzi sekošanas sistēma, ar kuras palīdzību Jūs regulāri atgādināt
par sevi un pamudināt uz darbību savus potenciālos un reālos klientus, kurus
Jums izdevies iegūt?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
28)
Cik bieži Jūs
īstenojat sekošanu līdzi saviem potenciālajiem un esošajiem klientiem pa
telefonu, ar e-pasta palīdzību, pa faksu vai personīgi?
____Nekad (0) ____Reizi
pusgadā (1) ____Reizi ceturksnī (2) ____Daudz biežāk (3)
29)
Vai Jums ir
zināma precīza summa, kādu jums izmaksā jauna pircēja pievēršana, un ja jā, tad
vai Jūs regulāri ieguldāt nepieciešamo summu savā marketinga darbībā, no tekošā
rēķina pārskaitot naudu konkrētā skaita jauno klientu nodrošināšanai?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
30)
Vai Jums ir
sakārtota papildu pārdošanas sistēma jeb vai Jūs piedāvājat saviem šī brīža
klientiem iegādāties arī citas savas preces (vai arī Jūs regulāri ieviešat
pārdošanas ciklā jaunas preces un piedāvājat tās esošajiem klientiem)?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
31)
Ja jā, tad
kādu skaitu preču Jūs papildus piedāvājat esošajiem klientiem?
____ 1-2 (1) ____ 3-9 (2)
____ 10 un vairāk (3)
32)
Cik bieži Jūs
sakoncentrējat lielāko daļu sava laika un pūļu mārketinga darbam un biznesa
pārvaldīšanai?
____ Nekad (0) ____ Reizi
pusgadā (1) ____ Reizi ceturksnī (2) ____ Biežāk (3)
33)
Vai Jūs
piekrītat Pītera Drūkera apgalvojumam, ka „vienīgais, kas dod klientus un
ienākumus - ir mārketings un inovācijas, savukārt viss pārējais tikai palielina
izmaksas”?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
34)
Vai Jūs savā
darbā piedāvājat klientiem novelt no pleciem risku un uzņematies to viņu vietā
kā instrumentu pārdošanas nodrošināšanai un konkurentu priekšrocību iegūšanai?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
35)
Ja jā, tad
cik paņēmienu tamlīdzīga „riska pārcelšanai” Jūs esat savā praksē izmēģinājuši?
____ Nevienu (0) ____
1(1) ____ 2-4 (2) ____ 5 un vairāk (3)
36)
Kādus no
svarīgākajiem elementiem komerciālajiem piedāvājumiem Jūs testējat regulāri?
____ Neko netestēju (0)
____ Tikai virsrakstus (1) ____ Virsrakstus un tiešo piedāvājumu (asortiments,
cena, noteikumi) (2) ____ Virsrakstus, piedāvājumus un riska pārcelšanas
piedāvājumus (garantijas) (3)
37)
Vai Jūs
izmantojat dažādus bonusus (kā materiālos, tā nemateriālos) lai stimulētu
nekavējošu pircēja lēmumu?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
38)
Kādus
rezultātus Jums sniedz Jūsu izmēģinājumi, ar to saprotot Jūsu biznesa ienākumu
pieaugumu?
____Uzlabojums mazāks par
10%(1)____11-30%(2)____31-50%(3) ____51-99%(4) ____ 100% (ienākumu
dubultošanās) un vairāk (5)
39)
Vai savā
marketinga darbībā Jūs izmantojat PR iespējas (masu informācijas līdzekļus,
personīgos sakarus, kā arī intervijas avīzēs, žurnālos, radio ēterā utt.)?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
40)
Vai Jūs šos
materiālus izmantojat pilnībā vai daļēji reklāmu izveidē?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
41)
Vai Jūs
rakstāt slejas, atskaites un grāmatas, ko izmantot kā pozicionēšanas un
pārdošanas instrumentu?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
42)
Vai Jums ir
pieejams saraksts ar perspektīvākajiem Jūsu mērķauditorijas cilvēkiem, kuri (saraksts
ar viņu adresēm, e-pastiem, pasta adresēm vai citiem datiem)?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
43)
Vai Jums
zināms atmaksāšanās rādītāji tiem izdevumiem, kas novirzīti jaunu klientu
piesaistei (citiem vārdiem, kādu peļņu vidēji dod katrs klients atvelkot
izdevumus viņa piesaistei un noturēšanai)?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
44)
Vai Jums ir
sastādīta visperspektīvāko klientu kartotēka, lai pastāvīgi papildinātu
sarakstu (viņu e-pasti, pasta adreses un citi dati)?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
45)
Cik bieži Jūs
saviem esošajiem un potenciālajiem klientiem izsūtāt kvalitatīvas, jūtami
izdevīgas e-pasta vēstules?
____ Nekad (0) ____
Neregulāri (1) ____ Reizi ceturksnī (2) ____ Ik mēnesi un biežāk (3)
46)
Vai šīs
vēstules patiešām ir lietderīgas un vērtīgas Jūsu klientiem, nevis orientētas
vien uz Jūsu vajadzību apmierināšanu?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
47)
Vai Jums ir
mājas lapa, kas noformēta saskaņā ar primārā mārketinga (primāri atgriezeniska)
principiem?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
48)
Vai Jūs
veicat efektīvu (jeb tādu, kas dod jūtamu un acīmredzamu rezultātu) meklētāja
optimizāciju Jūsu mājas lapās, lai pievilinātu vairāk potenciālos un reālos
klientus, kā arī partnerus?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
49)
Vai Jums ir
izstrādāta reāla sistēma, ar kuras palīdzību atrast nevis vienu, bet vairākus
ienākumu plūsmas virzienus Jūsu biznesam?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
50)
Vai Jūsu
rīcībā ir saraksts ar potenciālajiem perspektīvajiem partneriem, kas varētu
nest Jūsu biznesam papildus ienākumus, ja Jūs noslēgtu partneru vienošanos
(aliansi)?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
51)
Ja jā, tad
cik iespējamo potenciāli perspektīvo partneru vārdu ir šajā sarakstā (tajā
skaitā arī visa nepieciešamā kontaktinformācija)?
____ 1-5 (1) ____ 6-10
(2) ____ 11-20 (3) ____ 21-50 (4) ____ 51 un vairāk (5)
52)
Vai Jūs un
tie Jūsu darbinieki, kuri strādā ar klientiem iziet regulāras treniņprogrammas
un citu apmācību, kas attiecas uz pārdošanas efektivitātes celšanu?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
53)
Ja jā, tad
cik regulāri Jūs un Jūsu darbinieki izejat dažādas izglītojošas programmas šajā
jomā?
____ Tas noticis tikai
vienreiz (0) ____ Reizi gadā vai retāk (1) ____ Reizi pusgadā (2) ____ Katru
mēnesi (3)
54)
Kāds ir to
konkurējošo priekšrocību skaits, ko Jūs esat izstrādājuši un ieviesuši pašu
biznesā?
____ Nevienu (0) ____
Vienu (1) ____ 2-5 (2) ____ 6 un vairāk (3)
55)
Vai Jums ir
izstrādāti paņēmieni, ar kuriem pārvērst potenciālos klientus reālajos, kas nes
peļņu, tajā skaitā arī no papildus pārdošanām?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
56)
Ja jā, tad
cik dažādu paņēmienu Jūs izmantojat savā darbā?
____ Vienu (1) ____ 2-3
(2) ____ 4 un vairāk (3)
57)
Vai Jūs
regulāri nodarbojaties ar potenciālo un esošo klientu apmācību un zināšanu
līmeņa celšanu?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
58)
Cik daudz
apstiprinātu sarakstu (potenciālo klientu saraksti) Jūs izmantojat maksimāli
kvalitatīvam Jūsu patērētāju tārgetingam?
____ Nevienu (0) ____
Vienu (1) ____ 2-5 (2) ____ 6-10 (3) ____ 11 un vairāk (4)
59)
Vai Jūs esat
pārliecināti, ka Jūsu mārketinga stratēģija dara Jūsu komercpiedāvājumus
patērētājiem pievilcīgus?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
60)
Ja nē, tad
cik dažādu paņēmienu Jūs varētu izmantot šobrīd, lai paaugstinātu savu
komercpiedāvājumu efektivitāti un ievērojami uzlabotu reklāmas materiālu
rezultativitāti?
____ Vienu (1) ____ 2-5
(2) ____ 6-10 (3) ____ vairāk kā 10 (4)
61)
Cik papildus
preču (lai nodrošinātu tūlītēju papildus pārdošanu – upsell) Jūs šobrīd pievienojat saviem
komercpiedāvājumiem (ar to ir domāts ne tikai Jūsu preces, bet arī citu
uzņēmēju preces, no kuru pārdošanas Jūs saņemat komisijas maksu)?
____ Nevienu (0) ____
Vienu (1) ____ 2-5 (2) ____ 6 un vairāk (3)
62)
Vai Jūs
piedāvājat katram savam klientam vēl kvalitatīvāku un funkcionālāku preci, lai
maksimāli palielinātu pirkuma summu?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
63)
Ja nē, tad
cik daudz iespēju Jums ir, lai uzsāktu to darīt tieši tagad?
____ Nevienas (0) ____
Viena (1) ____ 2-5 (2) ____ 6 un vairāk (3)
64)
Vai Jūs
īstenojat partnerību, kuras ietvaros piedāvājat viņu preces saviem
potenciālajiem un esošajiem klientiem?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
65)
Vai Jūs
rīkojat tādus speciālus pasākumus, kā semināri, apspriedes ar darbiniekiem, kā
arī ar citiem uzņēmējiem, savu jauno preču prezentācijas, tikšanās ar
ražotājiem utt.?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
66)
Vai Jūs
nodarbojaties ar savu potenciālo klientu ētisku (bet efektīvu) sagatavošanu
pirmajai iegādei pie Jums ar mērķi pamudināt viņus pie Jums atgriezties arī
turpmāk un pirkt no Jums atkal?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
67)
Vai Jūs
regulāri PERSONĪGI sazināties un sarunājaties ar potenciālajiem un esošajiem
klientiem, lai uzzinātu un labāk izprastu viņu vēlmes un to, kādā veidā veidot
ciešākas un uzticamākas savstarpējās attiecības?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
68)
Vai Jūs
regulāri pērkat konkurentu preci, lai izpētītu to un uzzinātu, ko šī produkcija
iemieso un ko Jūsu konkurenti pircēju labā dara tādu, ko nedarāt Jūs?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
69)
Vai pastāv
vismaz 15-30 dažādu iespēju, kuras īstenojot Jūs spētu būtiski uzlabot savu
biznesu, celt efektivitāti un peļņu. Kādu daudzumu šādu iespēju Jūs varat
uzskatīt?
____ Nevienu (0) ____ 1-5
(1) ____ 6-10 (2) ____ 11-20 (3) ____ Vairāk kā 20 (4)
70)
Vai Jums ir
detalizēts rakstisks plāns, kurā izklāstīta Jūsu mārketinga stratēģija un
aprakstīti tie soļi, kuri jāsper saskaņā ar grafiku? Un vai Jūs sekojat šim
plānam?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
71)
Ja jā, tad
vai Jūs sekojat dotā plāna rezultātiem pēc izpildes, novērtējat šos rezultātus,
aizstājat neefektīvos elementus ar efektīviem, pārskatāt aktīvus utt.?
____ Nē (0) ____ Dažkārt
(1) ____ Jā, regulāri (2)
72)
Vai Jūsu
rīcībā ir Jūsu biznesa e-mail mārketinga stratēģija un taktika, kurai pastāvīgi
sekojat?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
73)
Vai Jūs apgūstat
dažādus paņēmienus un darba metodes, kādus ar panākumiem pielieto citi uzņēmēji
un kurus veiksmīgi varētu pielietot arī Jūs?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
74)
Ja jā, tad
vai Jūs regulāri nodarbojaties (kā minimums – reizi ceturksnī) ar iepriekšējā
jautājumā apskatīto piegājienu un paņēmienu ieviešanu un testēšanu, lai
noskaidrotu kādu rezultātu tie dod un vai gadījumā tie nav efektīvāki kā tie,
kurus izmantojat šobrīd?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
75)
Uz ko ir
orientēts viss Jūsu mārketings un kā ienākumus nodrošinošie tā arī klientu
apkalpošanas paņēmieni – uz raksturojumiem, aprakstiem un Jūsu preču iespējām
vai uz ieguvumiem, ko tas sniedz pircējiem?
____ Uz preces
raksturojumu (1) ____ Uz izdevīgumu pircējam (2)
76)
Vai Jums ir
zināmi pieci galvenie iemesli, kāpēc potenciālie klienti pie Jums neiepērkas?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
77)
Ja jā, tad
vai Jums ir pieejams efektīvs un rezultatīvs veids kā cīnīties ar dotajiem
iemesliem un veids kā pārvarēt klientu iebildumus, kas tajos balstās?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
78)
Vai Jūs
spējat konkrēti formulēt Jūsu biznesa ideoloģiju un izteikt to vienā īsā
rindkopā?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
79)
Vai Jums ir
zināms pilns visu aktīvu saraksts (gan materiālo, gan nemateriālo), kurus
lietderīgi un efektīvi iesaistīt Jūsu biznesā?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
80)
Vai Jums
zināmi visi tie aktīvi, iespējas un peļņu nesošie iemesli tik labi un pilnīgi,
ka Jūs varat ķerties pie to uzlabošanas un efektivitātes celšanas katrā no
aspektiem?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
81)
Cik bieži Jūs
ieguldāt iespaidīgu daudzumu laika, pūļu un citus resursus, lai celtu Jūsu
mārketinga, pārdošanas u.c. kvalitāti un rezultativitāti ar mērķi, lai
paaugstinātu peļņu un kopējo Jūsu biznesa efektivitāti?
____ Nekad (0) ____ Reizi
gadā (1) ____ Divreiz gadā (2) ____ Pastāvīgi (3)
82)
Cik no
zināmajiem trim privātā biznesa attīstības modeļu veidiem un 32 peļņas
ģenerētājiem Jūs šobrīd izmantojat savā darbā?
____ Nevienu (0) ____
Nedaudzus (1) ____ Apmēram trešdaļu (2) ____ Vairumu (3)
83)
Vai Jūs
nepieciešamā veidā pielietojat „iepriekšēju pazīmju stratēģiju” savā mārketinga
darbībā, darbā ar klientiem un pārdošanas nodrošināšanai?
____ Nē (0) ____ Dažkārt
(1) ____ Jā, pastāvīgi (2)
84)
Vai Jūs zināt
un spējat īsi un skaidri formulēt pašu lielāko mārketinga problēmu Jūsu
biznesā?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
85)
Vai Jums ir
zināma pati spēcīgākā un efektīvākā no Jūsu vēl neizmantotajām biznesa iespējām
un vai Jūs spējat to īsi un skaidri formulēt?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
86)
Vai Jūs
zināt, kuri mārketinga aspekti Jūsu biznesā skaitās visvājākie (piemēram, darbs
ar potenciālajiem klientiem, pārdošanas nodrošināšana, informācijas par
klientiem nodrošināšana utt.)?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
87)
Vai Jūs varat
īsi formulēt galvenos un pašus perspektīvākos virzienus Jūsu biznesa attīstībai
un peļņas palielināšanai?
____ Nē (0) ____ Jā (2)
Piesaki Individuālo konsultāciju tagad, 30 un 31 maijā un
Esošās pārdošanas audits (pārbaude) + DVD no videokonferences "Pieci pamat elementi pārdošanā" bezmaksas
ŅEM UN DARI !
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru