It kā jau visi par to zinām ka labai mājas lapai ir jābūt nevis vienkārši info lapiņu savākumam ,bet riktīgam pārdošanas laukam!
Un vienalga ,nez kāpēc mēs bieži uzduramies uz nesaprotamām
mājas lapām, bez skaidras struktūras ,bez pārdošanas elementiem, bez laba teksta un bez citiem īstas biznesa
lapas atribūtiem.Dabiski ka pārdošana no šāda interneta resursa būs minimāla.
Vai esi gatavs jau saknē izmantotsituāciju?Tad sākumā
paskaties kādiem elementiem OBLIGĀTI ir jābūt pelnošā mājas lapā .
1.SKAIDRI NOFORMULĒTS VIRSRAKSTS
Šeit ir jānorāda ne tikai savas firmas nosaukums ,bet arī
maksimāli skaidri jāpaskaidro klientam ,ar ko nodarbojies.Piemēram : SIA KNIFI
.LV konsultēhttp://www.naudasmaratons.com/, apmāca un
izstrādā mājas lapas konkrēta mērķa sasniegšanai.(jaunu klientu piesaiste,info
par produktu/pakalpojumu ,pārdošanai, darbam ar esošjiem klientiem , u.t.t.) +
mājas lapu virzīšana tirgū.
2.ATSAUKSMES NO KLIENTIEM
Pieredze rāda ,ka atsauksmju esamība palielina konversiju
vairākkārtīgi.Tad kāpēc neizmantot šādu iespēju?Savāc atsauksmes no saviem
klientiem unhttp://www.naudasmaratons.com/ droši izvieto tos savā mājas lapā.
SVARĪGI ! Atsauksmēm jābūt īstām! Labi ja klients dod
atļauju izvietot savu fotogrāfiju un kontakt datus. Tas pastiprina auditorijas
uzticību. Ļoti labi darbojas video atsauksme.(www.sulcs.lv)
3.SPECIĀLAIS PIEDĀVĀJUMS
To labāk izvietot lapas augšējā daļā. Lai tavi potenciālie
klienti uzreiz jau ierauga to ka šeit viņus gaida atlaides, bonusi un citas
jaukas lietas.
4.KONTAKTA MENEDŽERIS
Tā ir speciāla forma, caur kuru apmeklētāji var uzdot savus
jautājumus dežūrējošam darbiniekam, jebkurā gadījumā šādas formas esamība rāda
to ka Jūs esat patiesi ieinteresēts tanī lai jūsu mājas lapas apmeklētājiem
būtu ērti, komfortabli un saprotami.
5.FORMA KONTAKTU SAVĀKŠANAI
Ņemiet vērā ,ka parastās formas piem.; ievadiet savu vārdu, tel. Nr. un
adresi lai saņemtu jūsu super-puper izsūtni jau sen ,praksē nedarbojas. Daudz
labāk ,ja piedāvāsi apmeklētājiem kaut ko NODERĪGU ,par velti...( KĀDIEM
BLOKIEM OBLIGĀTI JĀBŪT PELNOŠĀ MĀJAS LAPĀ, 10 kritiskākās kļūdas
,kuras pieļauj jaunie ezīšu dresētāji! U.t.t.)Lai to saņemtu būs nepieciešams
norādīt savu Vārdu ,e-pasta adresi uz kuru tad arī tiks nosūtīta MEGA noderīgā
informācija.
Pēc tam tu ar tīru sirdsapziņu ievadi kārtējo klientu savā
datu bāzē un sāc viņam izsūtīt noderīgu informāciju ,par preci/pakalpojumu,
atlaidēm, akcijām.Interesants KNIFS!Ja tev obligāti nepieciešams klienta
telefona numurs paziņo ka lai aktivizētu bezmaksas produktu ,uz telefonu
nosūtīsi SMS ar aktivizācijas kodu. Pārsvarā šinī gadījumā apmeklētāji ievada
savu īsto telefona numuru kurš veiksmīgi nokļūst jūsu datu bāzē.
6.JŪSU KONTAKT INFORMĀCIJA.
Tās klātbūtne ļoti būtiski palielina konversiju.Apmeklētāji
saprot , ka jebkurā brīdī var jums piezvanīt vai atnākt uz ofisu.Ja vēl
norādīsit piebraukšanas shēmu.Protams ka reti kurš to izmantos, taču tās
klātbūtne mājas lapā norāda ka esi atvērts plašai auditorijai.
Jāizmanto viss kas paaugstina potenciālā klienta uzticību.
P.S. vēl vairāk noderīgu informāciju un reāli strādājošus
knifus tu vari atrast http://www.naudasmaratons.com/vai savā
e- pastā aizpildot formu
P.P.S. SPIED kopīgot sociālajā tīklā
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru