otrdiena, 2014. gada 28. janvāris

Pienaglo apmeklētāju


Stādieties priekšā situāciju, Jūs ieejat restorānā apsēžaties pie galdiņa, oficiants Jums pasniedz ēdienkarti, skaistos ādas vākos. Jūs to atverat  un atklājat, ka virtuve, šeit nav īpaši unikāla .Tas nozīmē ka paēst var ,taču tas nav, tas ko bijāt gaidījis. Vai arī Jūs pamanījāt, ka cenas, šeit nav tās zemākās. Ne tā, ka bezdievīgi augstas , bet augstākas kā vidēji pieņemtās.
Paliksit Jūs šeit un veiksit pasūtījumu vai celsities, lai dotos prom?
Lai arī kāda būtu Jūsu izvēle, restorāns zaudē , kaut kādu daļu klientu , kad cilvēki ienāk, pārlapo ēdienkarti un aiziet.
Jautājums :
Kā var samazināt šo zaudējumu ? Kā rosināt, maksimāli daudz, potenciālo klientu izdarīt pasūtījumu ?
Kā pienaglot apmeklētāju pie galdiņa lai viņš neaizietu ? 

Tieši par To videokonferencē "Knifi, kā pārvērst apmeklētājus pircējos."

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru