piektdiena, 2014. gada 21. marts

Spēle mafija_FORŠS veids, kā trenēt sevi, atpazīt meli ! Restorāns OLIVE...


Sanita Reimane ELIĒR eksperte.
Produkts ar 200 gadu vēsturi, strādāju gan ar produktu , gan frančīzēm.
Kā uzzināju par spēli MAFIJA ?
Tā kā mani interesē labas lietas, iepazīties ar jauniem cilvēkiem un jauki pavadīt laiku,pamanīju Igora uzaicinājumu uz spēli mafija.
Spēle mafija man SPĒLĒJĀS ļoti labi, tikai pēdējā spēlē mani ātri izbalsoja, domāja ,ka es esmu mafijas spēlētājs, taču īstenībā biju pilsētas mierīgais iedzīvotājs.
Stratēģijas ziņā, bija ļoti labi padomdevēji, ļoti vērīgi, ieklausījos Lienes padomos un cik sapratu tad Liene uzmanību pievērsa ķermeņā valodai, kas man vēl būtu jāpamācās. Tā ka Liene pēdējā spēlē nepiedalījās, tad centos pielietot Lienes stratēģiju.
Spēles gaitā iegūtās prasmes, pieredzi varu izmantot savā ikdienā. Spēlē mafija var ļoti ātri redzēt apstiprinājumu savām aizdomām , cilvēks runā taisnību vai blefo.
Tāpat kā dzīvē kad sarunu biedrs runā vienu,domā pavisam ko citu.
Spēle mafija palīdz "izskaitļot " šādas situācijas.
Spēle mafija ir foršs veids kā trenēt sevi atpazīt melotāju.

 Nav nekā cēla nabadzībā. Es esmu bijis bagāts un bijis nabags, taču visās situācijas es izvēlos bagātību. Tāpēc ka tad, kad problēmas ir bagātam cilvēkam, viņš tās risina savā limuzīnā, uzvalkā par 2000 eur ar pulksteni uz rokas vismaz tūkstošu vērtībā
žēl tikai, ka šie vārdi nepieder man. Tie jālasa bērniem pirms gulēt iešanas, jo tas ir vairāk par vienkārši patiesību- tā ir dzīves iekodēšana- kādu tu sev viņu vēlies.
Un lai vardi pārtaptu darbos, tiek rīkota diskusiju spēle mafija.
Šajā spēlē vari izpausties, lai pierādītu sevi un iepazīstos ar citiem sev līdzīgiem, kuri rīkojas, lai sasniegtu dzīvē izvirzītos mērķus.
Diskusiju spēlē mafija katrs atrod sev daudz ko jaunu un noderīgu, mācoties ieraudzīt ķermeņa valodu, runas veidus, žestus un izteicienus.
Šeit darba devējs iepazīsta ar savu potenciālo darbinieku.
Spēle mafija, vieta, kur darba meklētājs neformālā gaisotnē iepazīstas ar potenciālo darba devēju.
Spēle mafija, vieta kur veidojas biznesa kontakti. Un tiek veidoti sadarbības projekti.
Ir pazīšanās - ir bizness.
Spēle mafija - restorānā olive, katru otrdienu.

P. S. Nākamā spēle MAFIJA ....otrdien 8.aprīlī plkst 18;00 
       Piesakoties un samaksājot šodien , ceturtdien -cena 7.- EURO , PIEKTDIEN - 10.- EURO  
       Tālāk, kā parasti 20.- EURO ( vieta pie galda ) Tel. 26019228   Igors




Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru