trešdiena, 2014. gada 19. marts

Uz spēli MAFIJA atnācu, lai sevi parādītu un uz citiem paskatītos,spēli ...



Igors Foreks treideris, tirgoju valūtas tirgū FOREX http://teletrade-dj.lv/
Kompānija kura pārstāv manas intereses valūtas tirgū ( http://teletrade-dj.lv/ ) ielūdza mani piedalīties spēlē MAFIJA ( http://www.cafeolive.lv/ ) un paskatīties kas notiek .
Spēle mafija , tiešām bija interesanta, iepazinos ar jauniem cilvēkiem, paskatījos kas spēlē. Kā saka : Sevi parādīt un uz citiem paskatīties.
Man nebija mērķis kaut ko iemācīties. Man vienkārši, bija interesanti paskatīties uz cilvēkiem, iepazīties un interesanti pavadīt laiku.
Un šis mērķis - IR SASNIEGTS !!! :)
P. S. Nākamā spēle MAFIJA ....otrdien 8.aprīlī plkst 18;00 
       Piesakoties un samaksājot šodien , ceturtdien -cena 7.- EURO , PIEKTDIEN - 10.- EURO  
       Tālāk, kā parasti 20.- EURO ( vieta pie galda ) Tel. 26019228   Igors



 Nav nekā cēla nabadzībā. Es esmu bijis bagāts un bijis nabags, taču visās situācijas es izvēlos bagātību. Tāpēc ka tad, kad problēmas ir bagātam cilvēkam, viņš tās risina savā limuzīnā, uzvalkā par 2000 eur ar pulksteni uz rokas vismaz tūkstošu vērtībā
žēl tikai, ka šie vārdi nepieder man. Tie jālasa bērniem pirms gulēt iešanas, jo tas ir vairāk par vienkārši patiesību- tā ir dzīves iekodēšana- kādu tu sev viņu vēlies.
Un lai vardi pārtaptu darbos, tiek rīkota diskusiju spēle mafija.
Šajā spēlē vari izpausties, lai pierādītu sevi un iepazīstos ar citiem sev līdzīgiem, kuri rīkojas, lai sasniegtu dzīvē izvirzītos mērķus.
Diskusiju spēlē mafija katrs atrod sev daudz ko jaunu un noderīgu, mācoties ieraudzīt ķermeņa valodu, runas veidus, žestus un izteicienus.
Šeit darba devējs iepazīsta ar savu potenciālo darbinieku.
Spēle mafija, vieta, kur darba meklētājs neformālā gaisotnē iepazīstas ar potenciālo darba devēju.
Spēle mafija, vieta kur veidojas biznesa kontakti. Un tiek veidoti sadarbības projekti.
Ir pazīšanās - ir bizness.
Spēle mafija - restorānā olive, katru otrdienu.

P. S. Nākamā spēle MAFIJA ....otrdien 8.aprīlī plkst 18;00 
       Piesakoties un samaksājot šodien , ceturtdien -cena 7.- EURO , PIEKTDIEN - 10.- EURO  
       Tālāk, kā parasti 20.- EURO ( vieta pie galda ) Tel. 26019228   Igors

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru