trešdiena, 2013. gada 3. aprīlis

KNIFS: Kā palielināt pārdošanas apjomu

Gribu pastāstīt vienu no pašiem vienkāršākajiem KNIFIEM kurš darbojas lai palielinātu pārdošanas apjomu.

Vispirms pastāstīšu kā šī metode nostrādāja manam klientam. Kuram ir savs masāžas salons ar visdažādākajiem masāžas veidiem un kuram JAU IR  potenciālo klientu bāze ...kuriem periodiski tiek sūtīti (pa E-pastu )dažādi piedāvājumi ,informācija par akcijām u.t.t . Kad tika veidota AKCIJA tās palaišanai mēs izstrādājām un izsūtījām 2-3  reizes vēstules POTENCIĀLAJIEM KLIENTIEM un noteikts cilvēku skaits ieradās , izmantoja piedāvājumu  un mēs klientiem vairs neuzmācāmies.


Taču tad uzzināju par 7 PIESKĀRIENU tehnoloģiju. Tās būtība ir tāda  , ka pārdošanas TOPS tiek sasniegts 7-8 pieskārienā ar tavu piedāvājumu.
Tas nozīmē ka ,ja jūs potenciālajam klientam atgādināt par savu priekšlikumu tikai
2-3-4 reizes atdeve būs jūtami zemāka ,nekā ja to izdarīsit 7 un vairāk reizes.

Kad mēs izmēģinājām šo metodi dzīvē ,uzrakstījām 8 vēstules ar piedāvājumu izmēģināt „Masāžu ar pindām „ (pats vēl neesmu izbaudījis J ),kuru izsūtījām potenciālajiem klientiem ar intervālu 2-3 dienas !
Pārstegums bija !!! WOW kad pēc 8 reizes pārdošanas apjoms šinī akcijā bija par 1,82 REIZES lielāks ,salīdzinot ar to kas bija pēc 3 pieskārieniem .

Tā ka ir vērts pamēģināt !

Lielākā daļa firmu nosūta klientam 2-3 vēstules/e-pastus un ja atbildes par dalību nav.
Aizmirst par Viņu vai vēl sliktāks scenārijs! Kautrējas lieku reizi patraucēt potenciālo klientu.

Tas pats esot arī piedāvājot preces pa telefonu .Par to man nav komentāru ,neesmu pamēģinājis dzīvē ,kā tas darbojas  .

P.S.Ja Tevi interesē šāda veida sadarbība un vēlies palielināt savas firmas pārdošanas,raksti man uz e- pastu igorsbalodis@inbox.lv 

1 komentārs:

  1. Kas bija šie potenciālie klienti un kur tika iegūti viņu e-pasti? Kā tika mērīts rezultāts? Respektīvi, kā uzņēmējs zināja, ka klientu palielinājums ir atdeve no izsūtītajiem e-pastiem?
    Vai šis, Igor, nav mārketinga paņēmiens?
    ''un mēs klientiem vairs neuzmācāmies'' - vai tas nozīmē, ka klients netiek aicināts izmantoto pakalpojumu atkārtoti? Tātad netiek veikta piepārdošana un šāda veida klienti uzņēmumam nav lojāli un peļņu nesoši ilgtermiņā, vai ne?

    AtbildētDzēst