Kaut arī tas ir acīm redzami, taču spriežot
pēc tā ko vēroju tirgū un saskaros vadot seminārus pārdošanā, ļoti daudzi
nepievērš uzmanību šim svarīgajam priekšnoteikumam.
Ir virkne
iemeslu, kāpēc Tev jābūt kvalitatīvam produktam/pakalpojumam.
Pats galvenais , kvalitatīva produkta/pakalpojuma pārdošana ievērojami samazina neapmierināto klientu skaitu.(preču atgriešanas skaitu). Pat ņemot vērā visu to uzmanību, kura pēc definīcijas, tiek pievērsta kvalitatīva produkta/pakalpojuma radīšanai. Zinu pat firmas kur neapmierinātie klienti ir vairāk par pusi. Neapšaubāmi ,tā ir finansiāla katastrofa.
Pats galvenais , kvalitatīva produkta/pakalpojuma pārdošana ievērojami samazina neapmierināto klientu skaitu.(preču atgriešanas skaitu). Pat ņemot vērā visu to uzmanību, kura pēc definīcijas, tiek pievērsta kvalitatīva produkta/pakalpojuma radīšanai. Zinu pat firmas kur neapmierinātie klienti ir vairāk par pusi. Neapšaubāmi ,tā ir finansiāla katastrofa.
Zemas
kvalitātes produkts/pakalpojums iespaido atkārtoto pārdošanu un rekomendācijas
potenciālajiem klientiem. Kas ir iemesls vēl vienam finansiālam ierobežojumam,
tādēļ ka atkārtotas pārdošanas var kļūt par neparasti spēcīgu ienākumu avotu
jebkuram biznesam.
Piedāvājumi
esošajiem klientiem, ir ļoti ienesīgi! Kaut vai tādēļ, ka viss, kas tika
pārdots šiem klientiem, tika pārdots bez jebkādiem izdevumiem ,klientu
piesaistei (marketingam).
Nav nekā
svarīgāka jūsu panākumiem – kā kvalitatīva produkta/pakalpojuma esamība.
Bez
KVALITATĪVA produkta/pakalpojuma nav iespējams dzīvotspējīgs bizness.
P.S.
Kvalitatīvs PRODUKTS/PAKALPOJUMS var kalpot par, jaunu klientu piesaistes
INSTRUMENTU!
P.P.S. Jau vairāk un dziļāk ! Videokonferencē "Knifi kā pārvērst apmeklētāju pircējā " 9.maijā plkst 21:00 ,ienākot šeit :http://1489944. videoconference. talkfusionlive.com/golive/m/ LDQdXIpqw5MJpxRN
Es gan atļaušos nepiekrist Tavai teorijai par kvalitatīvu produktu/pakalpojumu. Vai vari pakomentēt, kāpēc, piemēram, Ķīnā tik pārsteidzoši labi veicas nekvalitatīvo preču ražošanā un pārdošanā? Kāpēc Latvijas kolektīvās iepirkšanās portāli pelna lielu naudu, bieži tirgojot nekvalitatīvas preces? Vai tad ss.lv ir pilns tikai ar kvalitatīviem auto un izrūsējošos neviens nepērk? Vai drīzāk pareizi nebūtu teikt, ka visam pamatā ir Tevi nopeltais mārketings? Es uzskatu, ka produkta/pakalpojuma dzīvotspēja ir vislielākajā mērā atkarīga no pareizas promotēšanas. Un atceries, ka katrai precei ir svas pircējs :)
AtbildētDzēstJa pakalpojumu ,GRIBU izmantot par vienu no GALVENAJIEM marketinga instrumentiem (JAUNU KLIENTU UZRUNĀŠANAI ),tad LABĀK ja PRODUKTS /PAKALPOJUMS IR SUPER KVALITĀTĒ...(PAŠAM DAUDZ VIEGLĀK !!!)
AtbildētDzēstŠis apgalvojums ir tikai loģisks, un nav pat vajadzības lasīt grāmatas vai apmeklēt pārdošanas seminārus, lai to saprastu. Mārketingā ir tāds jēdziens kā 4P, kurā produkts ir viena no sastāvdaļām, taču vēl ir 3 - vieta, cena un virzīšana.
DzēstIgor, iedomājies situāciju, ka Tev ir supergigamega kvalitatīvs produkts, kurš stāv mājās plauktā jau noputējis. Kāda no tā jēga, ka neviens par to nezina?
CAPS LOCK nav tas labākais tonis - ļoti grūti uztvert tekstu :)
Neskaitāmās komatu kļūdas nozog teksta ticamību.
AtbildētDzēst