Kā „aizvērt”
pēc iespējas vairāk darījumu ?
Jūsu reklāma
ir piesaistījusi potenciālo klientu un Viņš ir Jūsu veikalā vai ofisā! Vai
tieši otrādi Klients ir uzaicinājis Jūs pie sevis!
Tas ir labi,
taču nepietiekami! Jums vajag nevis
apmeklētājus, interesentus, bet pircējus! Ne velti viens no biznesa
efektivitātes rādītājiem ir – konvertācijas koeficents, skaitlis, kurš parāda
cik cilvēku no simts veikala apmeklētājiem iziet no veikala ar pirkumu.
Tieši pārdošana,
ne ražošana vai pakalpojumu sniegšana ienes Jūsu firmā naudu.
Tāpēc nav
brīnums, ka pārdošana ir – māksla un īstam profesionālim pārdošanā, aiz muguras
ir daudz treniņu, izlasītu grāmatu, pabeigtu kursu, apmeklētu semināru,
videokonferenču ,mēģinājumi „kaujas laukā” un katram ir sava amata „Knifu”
kolekcija.
Ir arī jau
pārbaudīti dzīvē un pieejami jebkuram paņēmieni, kuriem nav nepieciešams dārgs
aprīkojums, ne speciālas zināšanas, ne pārdevēja personīgā meisterība. Jūs varat pamēģināt izmantot šos paņēmienus jau
šodien – un šodien pat jau skaitīt rezultātus.
Atceries ka, tāpat kā daudz ko šajā dzīvē, paņēmienus vajag testēt, pielāgot tieši Jūsu uzņēmuma specifikai, tieši Jūsu produktam vai pakalpojumam.
Izvēlies vienu un patestē dienu – divas ,paskaiti guvumu ,kā tas darbojas darbā
ar Jūsu potenciālajiem klientiem un ņem nākamo. Ir vairāki vienkārši veidi kā
pacelt konvertācijas koeficentu, par kuriem Jūs pat iespējams zināt, tik neesat
pamēģinājuši pielietot dzīvē. Tie efektīgi darbojas un ir pielietošanas vērti !
Lūk pāris piemēru !!! Ņem un dari !
Lūk pāris piemēru !!! Ņem un dari !
·
Cena
vai izmaksas
P.S. Par šo tēmu turpināsim 9 maijā plkst 21:00 videokonferencē " Knifi, kā pārvērst apmeklētāju pircējā "
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru