ceturtdiena, 2013. gada 2. maijs

Biznesā peļņu dod nevis apmeklētāji, bet pircēji



Kā „aizvērt” pēc iespējas vairāk darījumu ?

Jūsu reklāma ir piesaistījusi potenciālo klientu un Viņš ir Jūsu veikalā vai ofisā! Vai tieši otrādi Klients ir uzaicinājis Jūs pie sevis!
Tas ir labi, taču nepietiekami!  Jums vajag nevis apmeklētājus, interesentus, bet pircējus! Ne velti viens no biznesa efektivitātes rādītājiem ir – konvertācijas koeficents, skaitlis, kurš parāda cik cilvēku no simts veikala apmeklētājiem iziet no veikala ar pirkumu.
Tieši pārdošana, ne ražošana vai pakalpojumu sniegšana ienes Jūsu firmā naudu.
Tāpēc nav brīnums, ka pārdošana ir – māksla un īstam profesionālim pārdošanā, aiz muguras ir daudz treniņu, izlasītu grāmatu, pabeigtu kursu, apmeklētu semināru, videokonferenču ,mēģinājumi „kaujas laukā” un katram ir sava amata „Knifu” kolekcija.
Ir arī jau pārbaudīti dzīvē un pieejami jebkuram paņēmieni, kuriem nav nepieciešams dārgs aprīkojums, ne speciālas zināšanas, ne pārdevēja personīgā meisterība. Jūs  varat pamēģināt izmantot šos paņēmienus jau šodien – un šodien pat jau skaitīt rezultātus.

Atceries ka, tāpat kā daudz ko šajā dzīvē,  paņēmienus vajag testēt, pielāgot  tieši Jūsu uzņēmuma specifikai,  tieši Jūsu produktam vai pakalpojumam. Izvēlies vienu un patestē dienu – divas ,paskaiti guvumu ,kā tas darbojas darbā ar Jūsu potenciālajiem klientiem un ņem nākamo. Ir vairāki vienkārši veidi kā pacelt konvertācijas koeficentu, par kuriem Jūs pat iespējams zināt, tik neesat pamēģinājuši pielietot dzīvē. Tie efektīgi darbojas un ir pielietošanas vērti !
 Lūk pāris piemēru !!! Ņem un dari !
·        Piedāvājums par labu sev.(http://igorsbalodis.blogspot.com/2013/05/piedavajums-par-labu-sev.html)
·        Un tas vēl nav viss...(http://igorsbalodis.blogspot.com/2013/05/un-tas-vel-nav-viss.html )
·        Cena vai izmaksas

P.S. Par šo tēmu turpināsim 9 maijā plkst 21:00 videokonferencē " Knifi, kā pārvērst apmeklētāju pircējā "

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru