trešdiena, 2013. gada 1. maijs

Un tas vēl nav viss ...



Mums ļoti lielā cieņa ir lietu secība, sava vārda turēšana, prasme palikt pie sava.
Tādēļ daudziem cilvēkiem, vārdi : „Man nebija taisnība” vai „Es pārdomāju” ir tas pats, kas, atzīties savā muļķībā vai vājumā.

Šeit arī slēpjas, briesmas pārdevējam vai pārrunu vedējam.
Ja jau pašā sarunas sākumā, sarunu partneris ir pateicis „NĒ !” ,tad pēc tam viņš var turēties pie šī sava lēmuma, pat ja, sarunas gaitā lieliski saprot, ka sākumā kļūdījies.

Profesionāli pārdevēji, kuri nodarbojas ar aktīvo pārdošanu, izmanto īpašu paņēmienu : „Un tas vēl nav viss...”,lai palīdzētu pircējam tikt ārā no šī „stūra”, kurā viņš pats sevi ir iedzinis.

Šī paņēmiena būtība ir...,ka vienu- divus svarīgus ,spēcīgus argumentus pietaupīt un neteikt jau sarunas sākumā, tie tiek taupīti gadījumam ja vajadzēs pārliecināt klientu.

Sarunas sākumā tiek pasniegts „pirmais ēdiens” par labu pirkumam. Ja pircējs atsakās ,pārdevējs cenšas „mīkstināt” situāciju ,atrast pirkuma plusus ,argumentēt pretenzijas.

Un ja redz, jūt, ka pircējs, kaut arī piekrīt šiem argumentiem, bet spītīgi paliek pie sava pārsteidzīgi pieņemtā un paustā lēmuma, tad tieši šeit var noderēt šis paņēmiens, kuru pielieto :

„Starp citu – un sit sev pa pieri,- „Jūs taču vēl nezināt,... ”vai „Es taču Jums vēl nepateicu, ka ...”
Un tad pircējam tiek sniegta iespēja mainīt viedokli. Jo tagad, tā vairs nebūs atteikšanās no saviem vārdiem, cilvēkam nebūs sajūta, ka Jūs likāt viņam mainīt viedokli.

Vienkārši, atklājās jauni fakti, kuri, principā maina lietas būtību – un šo jauno faktu „gaismā”, vecais lēmums var tikt pārskatīts. Un bieži jau parakstot līgumu, klients Jums teiks: „Ko tad Tu uzreiz neteici, ka ...”
       Taču patiesībā, ja Jūs uzreiz būtu pateicis, jau pašā sākumā, ka ..... Darījums visticamāk nebūtu noticis.

Veidus, kā vēl, profesionāli pārdevēji pielieto šo paņēmienu apskatīsim 9 maijā plkst.21 Videokonferencē „Kā apmeklētāju pārvērst pircējā „http://1489944.videoconference.talkfusionlive.com/golive/m/LDQdXIpqw5MJpxRN
Kā rāda prakse, šis vienkāršais paņēmiens, ļoti ievērojami palielina darījumu noslēgšanas daudzumu.
Ja Jums ir pieradums, „izšaut” klientam visus argumentus par preces/pakalpojuma labumiem jau sarunas sākumā, pamēģiniet atstāt vienu-divus spēcīgus „trumpjus” rezervē lai izmantotu kritiskā situācijā.
http://1489944.videoconference.talkfusionlive.com/golive/m/LDQdXIpqw5MJpxRN ŅEM UN DARI !

1 komentārs:

  1. Ko darīt, ja tikai 1-2 argumenti par labu vien ir? Domāju, ka nav jāsaka, ka ar piesātināta tirgus precēm tā gadās bieži.

    AtbildētDzēst