19 gadsimta
beigās angļu fiziķis Viljams Tomsons, nākamais Lords Kelvins, izstrādāja un
nopatentēja paaugstinātas drošības kompasu. Pirmais kam piedāvāja savu
izstrādājumu bija Britu kara flote, taču ierēdnis, kurš izskatīja šo piedāvājumu
noraidīja šo projektu.
Uz Kelvina
jautājumu par noraidījuma iemesliem, ierēdnis, atbildēja , ka kompass izskatās
pārāk trausls lietošanai uz jūras.
Atbildes
vietā Kelvins BLIEZA kompasu pret zemi, pēc tam pacēla to un pasniedza
ierēdnim. Kompass turpināja darboties un šādi tika noņemtas šaubas par kompasa
drošību un 1888 gadā Kelvina kompasa modelis tika ieviests Britu kara flotes
arsenālā.
Kaut ko līdz
īgu var izmantot pārdodot daudzus produktus un pakalpojumus. Nevis aprakstīt
vārdos ,bet uzskatāmi parādīt sava produkta priekšrocības.
Izstādēs
esmu redzējis, ka atbildes vietā ,uz jautājumu ,par Pakešu logu drošību ,firmas
pārstāvis iedod apmeklētājam futbola bumbu un piedāvā kasti konjaka, ja ar desmit
mēģinājumiem varēsit sasit šo logu!
Vēl par veidiem, kā varat izmantot šo paņēmienu savā biznesā ,Videokonferencē „"Knifi, kā pārvērst apmeklētāju pircējā
" 9 maijā plkst 21:00
http://1489944. videoconference. talkfusionlive.com/golive/m/ LDQdXIpqw5MJpxRN
http://1489944.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru