piektdiena, 2013. gada 19. jūlijs

Autoskola Ceļš ....Aleksejs...autoskolas Kursants.....http://www.a-cels.lv/



http://www.a-cels.lv/
Sveicināti ! Mani sauc Aleksejs, man ir 27 gadi un sagribējās nolikt tiesības uz motociklu tāpēc ka vispirms to izdarīja mani draugi.
Sākumā svārstijos, atrunājos, ...Nu nezinu, nezinu...
Taču pēc tam kad pavizinājos, pabraukāju, man palika interesanti un "saslimu" ar to.
Tagad tikai viena doma, : pēc iespējas ātrāk nokārtot tiesības (A kategorijas vadītāja apliecību) un uz priekšu !
Man ir B kategorijas autovadītāja apliecība jau desmit gadus.
Sava motocikla vēl pagaidām nav, bet jau sāku skatīties arī šodien biju vienu skatīties, bet nekas nesanāca, jau bija pārdots.
Man patīk sporta moči, bet tie ir baigi dārgi, pagaidām ir doma nopirkt street modeli.
Kaut arī man jau ir B kategorijas autovadītāja apliecība, man vienalga jāmācās viss un jākārto gan braukšana, gan teorija. Man liekas ka eksāmenu kārtošanu man problēmu nebūs.
Autoskola ceļš, atradu to internetāpat neatceros kurā saitā,man liekas ka satā, vislētākā autoskola, kurā bija autoskolas ceļš akcija " TEORIJA par 1,5 LVL " pieteicos un tā arī bija.
Man liekas ka ,ja stiprāk piestrādātu, jau nākamnedēļ varētu kārtot valsts eksāmenu, A kategorija.
Mums ar draugiem, šovasar jau bijuši daudzi izbraucieni ar močiem. Līdz šim es nomā ņēmu 125 cm3 baiku, bet gribas kaut ko jaudīgāku. Jo braucot kopā ar draugiem, tad pa pilsētu braucot vēl varu turēt līdz 250 cm3 un līdz pat suzuki hayabusa , bet tiklīdz izbraucam ,kaut vai uz jūrmalas šoseju, tā viss.... Draugiem mani ir jāgaida. Taču braucam daudz kur. Brīvdienās rodas doma , "aizbraucam līdz Jūrmalai?" un tad kad esam tur tad nākamā : "Kkur tālāk? a davai uz Ventspili ? Kāpēc ne ? " Braucam uz Ventspili.
Tāpēc gribu nokārtot moča (A kategorija http://a-cels.lv/content.php?id=16 ) tiesības un nopirkt nopietnāku BAIKU , jo ir brīži kad rodas doma aizbraukt pāri robežai, kaut vai uz to pašu ,Lietuvu vai Igauniju.
Ar motci tas ir tik vienkārši, 2-3 stundu brauciens ,manuprāt nekā sarežģīta tur nav .
No rīta aizbraucam , vakarā atpakaļ un esi jau pabijis citā valstī.Jo tieši ar moci 200 - 300 kilometru ( nu labi ,ne gluži vienas stundas ) 2-3 stundās esi tur. Nav svarīgi ir "korķi" vai nav. Ar motociklu visi attālumi kļūst tuvāki. Vēl viens PLUSS , ar motociklu var iebraukt daudz kur , tādās vietās kur ar mašīnu neiebrauksi. 
Vispār, motocikls rosina, vēlmi ceļot !
Un šobrīd esmu spiests braukt ar moci līdz 125 cm3 , tas ir tas ko varu vadīt ar B kategorijas autovadītāja apliecību, bet gribas kaut ko jaudīgāku , tāpēc mana izvēle, autoskola ceļš. http://a-cels.lv/content.php?id=16

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru