Nišas izvēle,
uzsākot darboties infobiznesā.
Autors: Igors Balodis
Ja esi gatavs saņemt BEZMAKSAS iespēju ierakstā noskatīties videosemināru 5 pamatelementi pārdošanā, reģitrējies PIESAKIES TRENIŅSEMINĀRAM
---> ---> ---> ---> ---> ---> ---> ---> ---> ---> ---> --->
Pirmā metode.
Nav noslēpums, ka tā ir pirmā un pati svarīgākā lieta, ar ko vajadzētu sākt, ja izdomājat
ķerties klāt biznesam.
Ja nu vienīgi vēl svarīgāks ir pats fakts – esmu
nolēmis sākt darboties infobiznesā!
Pirmais ar ko vajadzētu sākt, ir atrast STARVING CROWD (latviski -IZSALKUŠAIS
PŪLIS).
Viens no variantiem - uzsākt darboties tādās tēmās, tādās nišās, kurās, JAU ir GATAVS noformējies pieprasījums. Ja kas, izrādās, ka ir tādi pakalpojumi vai preces, kuras piedāvājot Jūs jau momentā saņemat atbildes no interesentiem, kuri vēlas iegūt to ko piedāvājat. Tādējādi, jūs saņemat ļoti spēcīgu potenciālo klientu straumi. Zvanus, e-pastus no savas mērķauditorijas.
Viens no variantiem - uzsākt darboties tādās tēmās, tādās nišās, kurās, JAU ir GATAVS noformējies pieprasījums. Ja kas, izrādās, ka ir tādi pakalpojumi vai preces, kuras piedāvājot Jūs jau momentā saņemat atbildes no interesentiem, kuri vēlas iegūt to ko piedāvājat. Tādējādi, jūs saņemat ļoti spēcīgu potenciālo klientu straumi. Zvanus, e-pastus no savas mērķauditorijas.
Pamēģināsim ielikt sludinājumu piemēram SS.lv vai kādā
no sociālajiem tīkliem, ka pārdodat zelta stieņus par puscenu. Varam arī
vienlaikus piedāvāt radiem, draugiem un kaimiņiem pa tiešo. Jums ir jāpanāk,
lai sākas zvani....zvani....zvani....e-pasti, e-pasti, e-pasti...
Vadot savus Videoseminārus, esam jau vairakkārt
izmantojuši sadarbības partneru (auto noma http://www.gtautonoma.lv, autoskola http://www.a-cels.lv/ , santehnika http://www.proklimats.lv/ , atrakcijas bērniem http://www.ponicikls.lv/) piemērus un testējuši šādu iespēju un nišas
visdažādākajos biznesos.
Un pilnīgi dabiski rodas nākamais jautājums. Vai manis
izvēlētā niša ir STARVING CROWD
(izsalkušais pūlis), kurš izraus preci vai pakalpojumu Jums no rokām, vai tomēr
nav ...
Viena no vienkāršākajām metodēm, prasta kā zirga
deķis, taču droša un stipra kā mūris ir KEYWORD
TOOL, kurā Jūs varat ievadīt jebkuru vārdu vai frāzi ... piem., santehnika,
un redzēt, cik daudz cilvēku meklē šo vārdu mēneša laikā. Ja kas, vārdu
santehnika globālajā meklēšanā meklē 201000 reizes, bet vietējā meklēšanā 9900
reizes mēnesī.
Kad mēs meklējām kā saukt mūsu pasākumu – vebinārs,
videokonference vai videoseminārs, izrādījās, ka pēdējais tiek meklēts vairāk
kā 10 x biežāk, nekā pirmais.
Jā, iespējams šādā veidā nav iespējams modelēt
situāciju par Jūsu pakalpoju vai produktu pilnībā, taču tie ir skaitļi, statistika
un konkrēta atbilde 3 minūšu laikā.
Vairāk un plašāk video seminārā - ceturtdien 11.jūlijā plkst 19:00
http://1777021.videoconference.talkfusionlive.com/golive/m/m8qTEyqHcVdkbknf
Vairāk un plašāk video seminārā - ceturtdien 11.jūlijā plkst 19:00
http://1777021.videoconference.talkfusionlive.com/golive/m/m8qTEyqHcVdkbknf
Pastāv viedoklis, ka tiklīdz sākšu nodarboties ar to,
kam ir milzīgs pieprasījums, tad katram tas automātiski sanāks un izdosies. Tas
nebūt nav tā!
Jo ir viens noslēpums un tas saucas augsta izšķirtspēja! (tieši tāpat kā termins
no foto pasaules)
Piemēram, man ir draugs Ronalds Šulcs, viņš strādā
Rīgā, Stabu ielā 42. Viņam ir sava foto un video studija. Mēs sākām strādāt
kopprojektā, rīkojot Videokonferenci „5 pamatelementi pārdošanā”. Viņa
aicinājums ir iemūžināt mirkli fotografējot un filmējot video gan privātiem,
gan firmām. http://www.sulcs.lv/
Man brīžiem ir sajūta, ka viņš ir piedzimis ar kameru
rokās. Viņš to pārvalda pilnībā! Skatoties no malas, viss izskatās tik viegli
un vienkārši. Vēro un baudi kā viņš strādā! Gan fotografējot vai filmējot, gan
mācot cilvēkiem rīkoties ar kameru, gan pārdodot savas prasmes. Viņš ļoti labi
orientējas tieši niansēs, detaļās! Par to kur, kā filmēt, kā dot atbilstošu un
interesantu vēstījumu, kur izvietot video, lai tos redzētu vajadzīgā
mērķauditorija.
Viņam reāli patīk sava nodarbe un tas ir jūtams katrā
tikšanās reizē, kad viņa radošās idejas birst kā no pārpilnības raga. Viņš
pamācīs, parādīs, kā pareizi izvēlēties fonu, rakursu , visas detaļas, lai
sasniegtu maksimāli kvalitatīvu rezultātu, jo viņš šajā tēmā jūtas kā zivs
ūdenī.
Taču tas nenozīmē, ka jebkurš cits, kurš puslīdz ko
saprot no fotografēšanas un kam ir atbilstoša aparatūra, var sasniegt to pašu.
Piemēram, es arī protu fotografēt, man ir normāla CANON 7D kamera.
Varu sākt sevi prezentēt kā profesionālu fotogrāfu un pelnīt fotografējot.
Visticamāk, ka man tas neizdosies, tādēļ, ka neesmu eksperts un mani tas tik
ļoti neaizrauj. Es pat apzinos, cik maz no tā visa saprotu. Taču – pats
galvenais - es negūstu no tā baudu!
Ja Jums ir augsta
izšķirtspēja kaut kādā jomā, tad visvienkāršākais veids kā pelnīt, ir to monetizēt (pārvērst savu prasmi naudā)
Vienai un tai pašai fotogrāfijai var būt laba
izšķirtspēja un var būt galīgi nekāda, pilna pikseļiem. Nedaudz par daudz
pietuvināji un jau vairs nekas nav redzams un saprotams. Dažādiem cilvēkiem ir
dažāda izšķirtspēja.
Ir cilvēki, kuri braucot mašīnā, pēc skaņas var
noteikt, ka mašīnai kaut kas nav kārtībā un ir pat tādi, kuri noteiks, kas
jālabo.
Es zinu tikai to, ka braucu ar BMW, tas ir pelēkā
krāsā un tur jāielej 95 markas benzīns. Arī mājās, ja kas saplīst, esmu starp
tiem, kuri paši neķēpājas, bet ātri atrod meistaru, kurš to var salabot.
Tātad, katram cilvēkam ir kaut kas savs, kaut kas,
kurā viņam ir augsta izšķirtspēja. Pilnīgi katrs ir eksperts kaut kādā jomā,
kurā viņš ir Nr.1.
Pazīstu dažus draugus, kuri ir Nr.1 eksperti nekā
nedarīšanā! Viņiem tas izdodas perfekti, ar glanci. Un interesanti, ka arī
naudas pietiek... Vai tu vēlētos uzzināt, kā nedarīt neko un labi justies? Bet
šis raksts īsti nav par to...
Augsta izšķirtspēja nenozīmē būt superpuper
ekspertam, bet gan prasmi atšķirt un orientēties detaļās.
Atrodiet savu TO, kurā Jums ir augsta izšķirtspēja, jo pats vienkāršākais ir monetizēt tieši TO !
Daudzi sākumā pieļauj kļūdu izvēloties virzienu, kurā
viņiem nav nekādas izšķirtspējas, bieži vien pat nojausmas nav.
Jā, protams, daudzi teiks: „Mani sauc Janka Latvietis-Parastais, man nav
nekādu izšķirtspēju, es nezinu, kas būtu tas, kur man varētu būtu tā augstā
izšķirtspēja, esmu vienkāršs students, pārdevējs, skrūvīte, bla bla bla...”
Amerikānis šajā gadījumā teiktu, ka ar tevi kaut kas
nav kārtībā. Ja tu līdz gadiem 20, 30 un uz augšu neesi atradis nevienu
nodarbošanos vai hobiju, par kuru vari teikt, ka tajā saproti nedaudz labāk par
pārējiem.
Taču tu esi Latvietis un mums nemācīja to, ko amerikāņiem. Visupirms –
lepoties ar saviem sasniegumiem.
Varbūt ir kādas jomas, kurās citi cilvēki prasa tev padomu.
Varbūt tu audzē baložus, varbūt tavs kaķis māk dažus trikus, varbūt tev mājās
ir lielākā košļājamo gumiju papīrīšu kolekcija, nemaz nerunājot par
makšķerēšanu...
Ja nu tomēr tev tiešām nekas nenāk prātā, tad
videoseminārā XXXX iedosim tev dažus desmitus jomu piemēru. Ja arī tad
nekā, tad neko darīt, arī tēvočiem
vajag darbaspēku.
Un tici man – darbam no plkst. 8.00 līdz 17.00 arī ir
savas priekšrocības...
Vairāk un plašāk video seminārā - ceturtdien 11.jūlijā plkst 19:00
http://1777021.videoconference.talkfusionlive.com/golive/m/m8qTEyqHcVdkbknf
Vairāk un plašāk video seminārā - ceturtdien 11.jūlijā plkst 19:00
http://1777021.videoconference.talkfusionlive.com/golive/m/m8qTEyqHcVdkbknf
Trešā metode.
Vēl viens vienkāršs padoms ir paņemt to, ko tu
visvairāk mīli darīt, no kā tu ķer kaifu,
un to monetizēt, t.i. - pelnīt naudu
no savas jau esošās mīļākās nodarbes.
Man, piemēram, ir plančiks,
kā varētu monetizēt TV skatīšanos,
izmantojot jaunās Lattelekom interaktīvās televīzijas radītās iespējas...
Jā, taču zinu, ka ir daudz radošu cilvēku, kuriem
galvā ir rāmji un ļoti pamatīgi...
„Nu nav taču iespējams darīt to ko mīlu un vienlaikus ar
to pelnīt naudu.”
„Darbs vienmēr ir sūri un grūti strādājams.”
„Pelnīt naudu ir slikti, pelnīt naudu nozīmē kaut ko
pārdot – tātad kādu apkrāpt – un tas ir slikti. Nodarboties ar to, ko mīlu
darīt, ir svēti un to nedrīkst apgānīt
ar pelnīšanu.”
Taču ir cilvēki, kuri ir iemācījušies pelnīt, darot
,to, ko mīl darīt. Ja gribi piemēru, lūdzu: Māris Olte!
Arī radošajās profesijās, mākslā, sportā, infobiznesā
un viņi no tā kaifo, jo dzīvo tajā, ko dara.
Un, jo labāk viņi to dara, jo vairāk naudas saņem. Jo vairāk saņem, jo vairāk
kaifo, jo vairāk kaifo, jo labāk dara un tā līdz bezgalībai vai nākamajam līmenim.
Vairāk un plašāk video seminārā - ceturtdien 11.jūlijā plkst 19:00
http://1777021.videoconference.talkfusionlive.com/golive/m/m8qTEyqHcVdkbknf
Vairāk un plašāk video seminārā - ceturtdien 11.jūlijā plkst 19:00
http://1777021.videoconference.talkfusionlive.com/golive/m/m8qTEyqHcVdkbknf
Ceturtā metode.
Ir cits veids, gadījumā, ja tev neizdodas noformulēt
to, no kā gūsti kaifiņu, vai arī tu neproti to ātri monetizēt. Tad pastāv
iespēja „Aprēķina laulības”, biznesa treniņos esam izmēģinājuši šādu
vingrinājumu.
Mēs ļoti ātri izrakstam vismaz 15 biznesa nišas, par
kurām mums ir aizdomas, ka tās varētu ļoti ātri apgūt.
Sadalāmies grupās, izvēlamies 5 sev vistuvākās un
visperspektīvākās.
Ņemam šīs 5 nišas, sameistarojam kontentu un tūdaļ pat palaižam to dažādos kanālos un uzsākam
pārdošanu visos iespējamos veidos. Šādā veidā nodrošinām šīm 5 nišām ātro
testu. Tās 2-3, kuras nostrādā vislabāk un ir sirdij tuvākās, tad arī ir īstās
aprēķina laulībai.
Ja tā ir sanācis, ka līdz šim tev nav nekas, ko
patiešām mīli darīt un tu pēkšņi nopelnīsi 600.- Ls vai tūkstoti pārdodot sliekas,
ļoti iespējams, ka tu pēkšņi iemīlēsi sliekas.
Tu monetizē
kaut ko, saņem par to naudu un pēkšņi tev rodas interese par sliekām (mobilo
telefonu aksesuāriem, bērnu ballītēm, santehniku). Un pēkšņi tu apjaut, ka esi
uzzinājis tik daudz un ātri, daudz vairāk, nekā zināji līdz šai dienai.
Tātad, vai nu tev ir stipra izšķirtspēja un tu to monetizēji,
vai arī tu kaut ko monetizēji un pēc
tam ļoti ātri uzdzen sevī stipru
izšķirtspēju šajā jomā. Tu pārdod, pelni un ļoti ātri kļūsti par ekspertu
savā jomā.
Un šinī posmā iezīmējas vēl viena tipiskā kļūda.
Daudzi pieļauj šo liktenīgo kļūdu.
Viņi domā: „Vispirms es nopelnīšu šinī nišā, bet pēc
tam, kad būšu nopelnījis, es darbošos ar to, kas man patīk , kas mani patiešām
aizrauj, ko es mīlu darīt.”
Cik cilvēkus pazīstu un zinu par šo piegājienu, tas
vēl NEKAD NAV NOSTRĀDĀJIS! Šī loģika nedarbojas. Tieši tāpēc, ja jau reiz
ķeraties pie tirgus nišas, tad esi atbildīgs un darbojies tajā. Jā, protams,
spēlējies, testē, eksperimentē, bet, lai tavi nodomi ir nopietni attiecībās ar šo
meiteni vārdā TIRGUS NIŠA, ar kuru noslēdzi aprēķina laulību.
Stulbi ir veidot attiecības un tad pamest.
Uzreiz izvēlies nišu, kurā tu esat gatavs darboties
nopietni, kur tu redzi attīstības perspektīvu arī pēc 3,....4,...un 5 gadiem. Protams,
tu neredzi pilnīgi visu, taču metoties iekšā ar domu, ka pēc tam nomainīsi,
patiesus panākumus sasniegt ir neiespējami. Un laika jau arī nemaz tik daudz
vairs nav, ja ņem vērā, ka vispār mums ir doti +/- 80 gadi.
Tāpēc nemētājies, bet uzreiz darbojies jomā, ko uzskati
par vērtīgu, kas tevī rada rezonansi, tā lai sirds ietrīsas un skudriņas pa
muguru aizskrien.
Daži uzdod jautājumu: „Bet ko tad, ja man nav šādas
nišas , ja nevaru izvēlēties, ko tad, ja es darbojos, taču nejūtu prieku
dvēselē? Jā nejūtu gandarījumu par to ko daru?”
Ir atbilde arī tev !
Tev spēle ir beigusies! GAME OVER!
Savāc savas mantiņas un ej spēlēties uz citu smilšu
kasti.
Ej mājās darbojies pozā 9/6 (no plkst. 9 līdz 6 ), bet
mēs tanī laikā apgūsim, kā darīt to, ko mīlam darīt!
Vairāk un plašāk video seminārā - ceturtdien 11.jūlijā plkst 19:00
http://1777021.videoconference.talkfusionlive.com/golive/m/m8qTEyqHcVdkbknf
Vairāk un plašāk video seminārā - ceturtdien 11.jūlijā plkst 19:00
http://1777021.videoconference.talkfusionlive.com/golive/m/m8qTEyqHcVdkbknf
Interesants raksts par autoskolām Rīgā http://autoskola-eksperts.com/autoskolas-riga/
AtbildētDzēstSveicināti
AtbildētDzēstEs iešu ar quest'avvisi aizdevumu starp privāto internetā, lai pastāstītu jums jābūt ļoti uzmanīgiem ar šiem vārdiem, kas stāsta aizdevējs, kas sazināsies ar viņiem, jo ir no ka divu mēnešu laikā es biju situācijā. Ar krāpšanu Man radās tikai ļaunie nodomi indivīdiem, kuri ir izmantojuši manu ārkārtas spillarla tuvu € 2200, bet šodien satiku uzņēmuma Eiropa investē kas padarīja man šo aizdevumu ļoti labā stāvoklī.
Ja jūs vienmēr interesē jūs varu viņus sazināties ar vispārējo vadību par savu e-pasta adresi
E-pasts: europainvestire@gmail.com