pirmdiena, 2013. gada 8. jūlijs

Nišas izvēle, uzsākot darboties infobiznesā.

Nišas izvēle, uzsākot darboties infobiznesā.
Autors: Igors Balodis
Ja esi gatavs saņemt BEZMAKSAS iespēju ierakstā noskatīties videosemināru 5 pamatelementi pārdošanā, reģitrējies PIESAKIES TRENIŅSEMINĀRAM
---> ---> ---> ---> ---> ---> ---> ---> ---> ---> ---> --->
Pirmā metode.
Nav noslēpums, ka tā ir pirmā un pati svarīgākā lieta, ar ko vajadzētu sākt, ja izdomājat ķerties klāt biznesam.
Ja nu vienīgi vēl svarīgāks ir pats fakts – esmu nolēmis sākt darboties infobiznesā!
Pirmais ar ko vajadzētu sākt, ir atrast STARVING CROWD (latviski -IZSALKUŠAIS PŪLIS).
Viens no variantiem - uzsākt darboties tādās tēmās, tādās nišās, kurās, JAU ir GATAVS noformējies pieprasījums. Ja kas, izrādās, ka ir tādi pakalpojumi vai preces, kuras piedāvājot Jūs jau momentā saņemat atbildes no interesentiem, kuri vēlas iegūt to ko piedāvājat. Tādējādi, jūs saņemat ļoti spēcīgu potenciālo klientu straumi. Zvanus, e-pastus no savas mērķauditorijas.
Pamēģināsim ielikt sludinājumu piemēram SS.lv vai kādā no sociālajiem tīkliem, ka pārdodat zelta stieņus par puscenu. Varam arī vienlaikus piedāvāt radiem, draugiem un kaimiņiem pa tiešo. Jums ir jāpanāk, lai sākas zvani....zvani....zvani....e-pasti, e-pasti, e-pasti...
Vadot savus Videoseminārus, esam jau vairakkārt izmantojuši sadarbības partneru (auto noma http://www.gtautonoma.lv, autoskola http://www.a-cels.lv/ , santehnika http://www.proklimats.lv/ , atrakcijas bērniem http://www.ponicikls.lv/) piemērus un testējuši šādu iespēju un nišas visdažādākajos biznesos.
Un pilnīgi dabiski rodas nākamais jautājums. Vai manis izvēlētā niša ir STARVING CROWD (izsalkušais pūlis), kurš izraus preci vai pakalpojumu Jums no rokām, vai tomēr nav ...
Viena no vienkāršākajām metodēm, prasta kā zirga deķis, taču droša un stipra kā mūris ir KEYWORD TOOL, kurā Jūs varat ievadīt jebkuru vārdu vai frāzi ... piem., santehnika, un redzēt, cik daudz cilvēku meklē šo vārdu mēneša laikā. Ja kas, vārdu santehnika globālajā meklēšanā meklē 201000 reizes, bet vietējā meklēšanā 9900 reizes mēnesī.

Kad mēs meklējām kā saukt mūsu pasākumu – vebinārs, videokonference vai videoseminārs, izrādījās, ka pēdējais tiek meklēts vairāk kā 10 x biežāk, nekā pirmais.
Jā, iespējams šādā veidā nav iespējams modelēt situāciju par Jūsu pakalpoju vai produktu pilnībā, taču tie ir skaitļi, statistika un konkrēta atbilde 3 minūšu laikā.

Vairāk un plašāk video seminārā - ceturtdien 11.jūlijā plkst 19:00


http://1777021.videoconference.talkfusionlive.com/golive/m/m8qTEyqHcVdkbknf


Tālāk  Otrā metode.



Pastāv viedoklis, ka tiklīdz sākšu nodarboties ar to, kam ir milzīgs pieprasījums, tad katram tas automātiski sanāks un izdosies. Tas nebūt nav tā!
Jo ir viens noslēpums un tas saucas augsta izšķirtspēja! (tieši tāpat kā termins no foto pasaules)

Tas nozīmē, ka ne katra niša izdosies katram cilvēkam.
Piemēram, man ir draugs Ronalds Šulcs, viņš strādā Rīgā, Stabu ielā 42. Viņam ir sava foto un video studija. Mēs sākām strādāt kopprojektā, rīkojot Videokonferenci „5 pamatelementi pārdošanā”. Viņa aicinājums ir iemūžināt mirkli fotografējot un filmējot video gan privātiem, gan firmām.  http://www.sulcs.lv/
Man brīžiem ir sajūta, ka viņš ir piedzimis ar kameru rokās. Viņš to pārvalda pilnībā! Skatoties no malas, viss izskatās tik viegli un vienkārši. Vēro un baudi kā viņš strādā! Gan fotografējot vai filmējot, gan mācot cilvēkiem rīkoties ar kameru, gan pārdodot savas prasmes. Viņš ļoti labi orientējas tieši niansēs, detaļās! Par to kur, kā filmēt, kā dot atbilstošu un interesantu vēstījumu, kur izvietot video, lai tos redzētu vajadzīgā mērķauditorija.
Viņam reāli patīk sava nodarbe un tas ir jūtams katrā tikšanās reizē, kad viņa radošās idejas birst kā no pārpilnības raga. Viņš pamācīs, parādīs, kā pareizi izvēlēties fonu, rakursu , visas detaļas, lai sasniegtu maksimāli kvalitatīvu rezultātu, jo viņš šajā tēmā jūtas kā zivs ūdenī.
Taču tas nenozīmē, ka jebkurš cits, kurš puslīdz ko saprot no fotografēšanas un kam ir atbilstoša aparatūra, var sasniegt to pašu.
Piemēram, es arī protu fotografēt, man ir normāla CANON 7D kamera. Varu sākt sevi prezentēt kā profesionālu fotogrāfu un pelnīt fotografējot. Visticamāk, ka man tas neizdosies, tādēļ, ka neesmu eksperts un mani tas tik ļoti neaizrauj. Es pat apzinos, cik maz no tā visa saprotu. Taču – pats galvenais - es negūstu no tā baudu!
Ja Jums ir augsta izšķirtspēja kaut kādā jomā, tad visvienkāršākais veids kā pelnīt, ir to monetizēt  (pārvērst savu prasmi naudā)
Vienai un tai pašai fotogrāfijai var būt laba izšķirtspēja un var būt galīgi nekāda, pilna pikseļiem. Nedaudz par daudz pietuvināji un jau vairs nekas nav redzams un saprotams. Dažādiem cilvēkiem ir dažāda izšķirtspēja.
Ir cilvēki, kuri braucot mašīnā, pēc skaņas var noteikt, ka mašīnai kaut kas nav kārtībā un ir pat tādi, kuri noteiks, kas jālabo.
Es zinu tikai to, ka braucu ar BMW, tas ir pelēkā krāsā un tur jāielej 95 markas benzīns. Arī mājās, ja kas saplīst, esmu starp tiem, kuri paši neķēpājas, bet ātri atrod meistaru, kurš to var salabot.
Tātad, katram cilvēkam ir kaut kas savs, kaut kas, kurā viņam ir augsta izšķirtspēja. Pilnīgi katrs ir eksperts kaut kādā jomā, kurā viņš ir Nr.1.
Pazīstu dažus draugus, kuri ir Nr.1 eksperti nekā nedarīšanā! Viņiem tas izdodas perfekti, ar glanci. Un interesanti, ka arī naudas pietiek... Vai tu vēlētos uzzināt, kā nedarīt neko un labi justies? Bet šis raksts īsti nav par to...
Augsta izšķirtspēja nenozīmē būt superpuper ekspertam, bet gan prasmi atšķirt un orientēties detaļās.
Atrodiet savu TO, kurā Jums ir augsta izšķirtspēja, jo pats vienkāršākais ir monetizēt tieši TO !
Daudzi sākumā pieļauj kļūdu izvēloties virzienu, kurā viņiem nav nekādas izšķirtspējas, bieži vien pat nojausmas nav.
Jā, protams, daudzi teiks: „Mani sauc Janka Latvietis-Parastais, man nav nekādu izšķirtspēju, es nezinu, kas būtu tas, kur man varētu būtu tā augstā izšķirtspēja, esmu vienkāršs students, pārdevējs, skrūvīte, bla bla bla...
Amerikānis šajā gadījumā teiktu, ka ar tevi kaut kas nav kārtībā. Ja tu līdz gadiem 20, 30 un uz augšu neesi atradis nevienu nodarbošanos vai hobiju, par kuru vari teikt, ka tajā saproti nedaudz labāk par pārējiem.
Taču tu esi Latvietis un  mums nemācīja to, ko amerikāņiem. Visupirms – lepoties ar saviem sasniegumiem.
Varbūt ir kādas jomas, kurās citi cilvēki prasa tev padomu. Varbūt tu audzē baložus, varbūt tavs kaķis māk dažus trikus, varbūt tev mājās ir lielākā košļājamo gumiju papīrīšu kolekcija, nemaz nerunājot par makšķerēšanu...
Ja nu tomēr tev tiešām nekas nenāk prātā, tad videoseminārā XXXX iedosim tev dažus desmitus jomu piemēru. Ja arī tad nekā, tad neko darīt, arī tēvočiem vajag darbaspēku.
Un tici man – darbam no plkst. 8.00 līdz 17.00 arī ir savas priekšrocības...

Vairāk un plašāk video seminārā - ceturtdien 11.jūlijā plkst 19:00



http://1777021.videoconference.talkfusionlive.com/golive/m/m8qTEyqHcVdkbknf


Trešā metode.
Vēl viens vienkāršs padoms ir paņemt to, ko tu visvairāk mīli darīt, no kā tu ķer kaifu, un to monetizēt, t.i. - pelnīt naudu no savas jau esošās mīļākās nodarbes.
Man, piemēram, ir plančiks, kā varētu monetizēt TV skatīšanos, izmantojot jaunās Lattelekom interaktīvās televīzijas radītās iespējas...
Jā, taču zinu, ka ir daudz radošu cilvēku, kuriem galvā ir rāmji un ļoti pamatīgi...
„Nu nav taču iespējams darīt to ko mīlu un vienlaikus ar to pelnīt naudu.”
„Darbs vienmēr ir sūri un grūti strādājams.”
„Pelnīt naudu ir slikti, pelnīt naudu nozīmē kaut ko pārdot – tātad kādu apkrāpt – un tas ir slikti. Nodarboties ar to, ko mīlu darīt,  ir svēti un to nedrīkst apgānīt ar pelnīšanu.”
Taču ir cilvēki, kuri ir iemācījušies pelnīt, darot ,to, ko mīl darīt. Ja gribi piemēru, lūdzu: Māris Olte!
Arī radošajās profesijās, mākslā, sportā, infobiznesā un viņi no tā  kaifo, jo dzīvo tajā, ko dara. Un, jo labāk viņi to dara, jo vairāk naudas saņem. Jo vairāk saņem, jo vairāk kaifo, jo vairāk kaifo, jo labāk dara un tā līdz bezgalībai vai nākamajam līmenim.

Vairāk un plašāk video seminārā - ceturtdien 11.jūlijā plkst 19:00


http://1777021.videoconference.talkfusionlive.com/golive/m/m8qTEyqHcVdkbknf
Ceturtā metode.
Ir cits veids, gadījumā, ja tev neizdodas noformulēt to, no kā gūsti kaifiņu, vai arī tu neproti to ātri monetizēt.  Tad pastāv iespēja „Aprēķina laulības”, biznesa treniņos esam izmēģinājuši šādu vingrinājumu.
Mēs ļoti ātri izrakstam vismaz 15 biznesa nišas, par kurām mums ir aizdomas, ka tās varētu ļoti ātri apgūt.
Sadalāmies grupās, izvēlamies 5 sev vistuvākās un visperspektīvākās.
Ņemam šīs 5 nišas, sameistarojam kontentu un tūdaļ pat palaižam to dažādos kanālos un uzsākam pārdošanu visos iespējamos veidos. Šādā veidā nodrošinām šīm 5 nišām ātro testu. Tās 2-3, kuras nostrādā vislabāk un ir sirdij tuvākās, tad arī ir īstās aprēķina laulībai.
Ja tā ir sanācis, ka līdz šim tev nav nekas, ko patiešām mīli darīt un tu pēkšņi nopelnīsi 600.- Ls vai tūkstoti pārdodot sliekas, ļoti iespējams, ka tu pēkšņi iemīlēsi sliekas.
Tu monetizē kaut ko, saņem par to naudu un pēkšņi tev rodas interese par sliekām (mobilo telefonu aksesuāriem, bērnu ballītēm, santehniku). Un pēkšņi tu apjaut, ka esi uzzinājis tik daudz un ātri, daudz vairāk, nekā zināji līdz šai dienai.
Tātad, vai nu tev ir stipra izšķirtspēja un tu to monetizēji, vai arī tu kaut ko monetizēji un pēc tam ļoti ātri uzdzen sevī stipru izšķirtspēju šajā jomā. Tu pārdod, pelni un ļoti ātri kļūsti par ekspertu savā jomā.
Un šinī posmā iezīmējas vēl viena tipiskā kļūda. Daudzi pieļauj šo liktenīgo kļūdu.
Viņi domā: „Vispirms es nopelnīšu šinī nišā, bet pēc tam, kad būšu nopelnījis, es darbošos ar to, kas man patīk , kas mani patiešām aizrauj, ko es mīlu darīt.”
Cik cilvēkus pazīstu un zinu par šo piegājienu, tas vēl NEKAD NAV NOSTRĀDĀJIS! Šī loģika nedarbojas. Tieši tāpēc, ja jau reiz ķeraties pie tirgus nišas, tad esi atbildīgs un darbojies tajā. Jā, protams, spēlējies, testē, eksperimentē, bet, lai tavi nodomi ir nopietni attiecībās ar šo meiteni vārdā TIRGUS NIŠA, ar kuru noslēdzi aprēķina laulību.
Stulbi ir veidot attiecības un tad pamest.
Uzreiz izvēlies nišu, kurā tu esat gatavs darboties nopietni, kur tu redzi attīstības perspektīvu arī pēc 3,....4,...un 5 gadiem. Protams, tu neredzi pilnīgi visu, taču metoties iekšā ar domu, ka pēc tam nomainīsi, patiesus panākumus sasniegt ir neiespējami. Un laika jau arī nemaz tik daudz vairs nav, ja ņem vērā, ka vispār mums ir doti +/- 80 gadi.
Tāpēc nemētājies, bet uzreiz darbojies jomā, ko uzskati par vērtīgu, kas tevī rada rezonansi, tā lai sirds ietrīsas un skudriņas pa muguru aizskrien.
Daži uzdod jautājumu: „Bet ko tad, ja man nav šādas nišas , ja nevaru izvēlēties, ko tad, ja es darbojos, taču nejūtu prieku dvēselē? Jā nejūtu gandarījumu par to ko daru?”
Ir atbilde arī tev ! 
Tev spēle ir beigusies! GAME OVER!
Savāc savas mantiņas un ej spēlēties uz citu smilšu kasti.


Ej mājās darbojies pozā 9/6 (no plkst. 9 līdz 6 ), bet mēs tanī laikā apgūsim, kā darīt to, ko mīlam darīt!

Vairāk un plašāk video seminārā - ceturtdien 11.jūlijā plkst 19:00


http://1777021.videoconference.talkfusionlive.com/golive/m/m8qTEyqHcVdkbknf

2 komentāri:

  1. Interesants raksts par autoskolām Rīgā http://autoskola-eksperts.com/autoskolas-riga/

    AtbildētDzēst
  2. Sveicināti
    Es iešu ar quest'avvisi aizdevumu starp privāto internetā, lai pastāstītu jums jābūt ļoti uzmanīgiem ar šiem vārdiem, kas stāsta aizdevējs, kas sazināsies ar viņiem, jo ir no ka divu mēnešu laikā es biju situācijā. Ar krāpšanu Man radās tikai ļaunie nodomi indivīdiem, kuri ir izmantojuši manu ārkārtas spillarla tuvu € 2200, bet šodien satiku uzņēmuma Eiropa investē kas padarīja man šo aizdevumu ļoti labā stāvoklī.
    Ja jūs vienmēr interesē jūs varu viņus sazināties ar vispārējo vadību par savu e-pasta adresi

    E-pasts: europainvestire@gmail.com

    AtbildētDzēst